Ved mangler/forsinkelse skal køber uden ophold efter levering skriftligt reklamere over for sælger.
Køber mister retten til at påberåbe sig mangler ved det solgte, hvis reklamation ikke har fundet sted inden for 10 dage efter manglerne er opdaget eller burde være opdaget.
Såfremt der konstateres mangler ved produktet på grund af fejl i konstruktion, materiale eller fremstilling, vil David Super-Light A/S ombytte varen snarest muligt. Fragtomkostninger i forbindelse med ombytningen afholdes af David Super-Light A/S. Øvrige omkostninger, herunder op- og nedtagning eller fejlsøgning afholdes ikke af David Super-Light A/S.
Reklamationer vedr. transportskader skal rettes til transportselskabet straks efter varens modtagelse. Er der mistanke til en evt. transportskade på det modtagne, skal alle fragtpapirerne underskrives ”med forbehold”.
Privat
Alle reklamationer skal rettes til forhandleren, hvor du har købt din lampe.
Ved udpakning og montering af lampen bør De være opmærksom på, at De ikke skrammer eller ridser lampen med kniv, skruetrækker o. lign. Kontroller indholdet i pakken med det samme. Eventuelle reklamationer mod lampen eller manglende dele skal ske til Deres forhandler snarest muligt efter købet. Husk at medbringe Deres købsfaktura.